Haftowane jeansy i Pan Tu Nie Stał | Casual Friday #1

Co to jest typografia? Typografia, a w szerszym ujęciu liternictwo, czyli druk (a raczej technika druku wypukłego) bądź opracowanie tekstu w materiałach drukowanych: książkach, gazetach, na przedmiotach, gadżetach firmowych, itp. W brandingu litery i słowa, kroje pisma, mogą określać tożsamość marki i nadawać charakter całej identyfikacj wizualnej. Typografia w modzie wyraża manifesty, bawi, jest znakiem firmowym, pokazuje przynależność do danej grupy lub pełni funkcję ozdoby. Po tym wprowadzeniu zapraszam do zapoznania się z płaszczem "Ą Ę Ó" z kolekcji "Hobby" Pan Tu Nie Stał. 

To właśnie kampania "Hobby" marki Pan Tu Nie Stał, do której zdjęcia wykonała Zuza Krajewska. Fani marki widzieli je już na pewno nie raz! Muszę przyznać, że to chyba jedna z moich ulubionych sesji. Przemyślana, ale swobodna, z humorem i prostym przekazem. Bo fajni ludzie z pasją noszą fajne rzeczy, które ktoś z pasją dla nich tworzy. Co ważne, marka Pan Tu Nie Stał jest spójna. Każdy sezon ma swój motyw przewodni, ale zestawione razem pokazują tożsamość firmy. Poza tym ubrania są z wysokiej jakości bawełny i wełny! 

Kolekcja Hobby to opowieść pełna niespodzianek - ludzi spędzających wolny czas i cały czas (w sensie - życie zawodowe) na pasji. Poznajemy:
  • fanów motoryzacji i elektryki, którzy stare auta restaurują na elektryczne królowe szos: Pawła Adamskiego i Tomasza Mokrosińskiego (PEVT)
  • projektantkę Mamastudio, która macza swoje graficzne palce w Warszawskich Krojach, specjalistkę od identyfikacji wizualnej i typografii, Zuzannę Rogatty
  • aktorkę teatralną i filmową Agnieszkę Żulewską (do tej pory mam ciarki, kiedy przypomnę sobie seans Demona!)
  • artystę, projektanta wnętrz, kostiumografa działającego na styku kultury, projektowania i mody Gregora Gonsiora (wyczytałam w Whitemad, że Gregor jest autorem dwóch sklepów Pan Tu Nie Stał - łódzkiego i warszawskiego)
  • ludzi, którzy przypominają nam o istnieniu kultowych (i to słowo tutaj akurat pasuje) wypożyczalni wideo, twórców VHS HELL, w ramach którego pokazują filmy klasy B: Krystiana Kujdę i Grzegorza Fortunę
  • stojącą za projektem "Made with love", trenerkę kulinarną i szefa kuchni oraz współwłaścicielkę warszawskiego bistro "Nowe miejsce, kawa i wino" Martę Wajdę. 

Te nie są kolejne motywacyjne przykłady mające kogoś przekonać do wzięcia spraw we własne ręce i odwagi do rzucenia pracy w korporacji na rzecz pogoni za marzeniami czekającymi na spełnienie od dzieciństwa. Co to, to nie! To kumple mający zajawki, które nawet jeśli Ciebie nie interesują, wzbudzają pozytywne nastawienie i wprawiają całe towarzystwo w dobry nastrój.

W artykułach z serii Casual Friday znajdziecie nowinki na temat marek i najnowszych trendów. Jeśli więc nie wiesz, w co się odziać na co dzień i jak reprezentować świat mody dla którego pracujesz, zdobędziesz tu proste wskazówki, które bardzo łatwo zaaplikujesz do swojego stylu. Typograficzny płaszcz połączyłam z klasycznymi botkami, miękkim, otulającym swetrem z second handu i jeansami z botanicznym haftem. Jest modnie, jest wygodnie! Na zdjęciu już tego nie widać, ale skarpetki są w fortepiany! Torba to najlepszy klasyk, jaki kobieta może mieć w otchłani szafy, czyli skórzana torebka Przywara - Strzałka. 

#casualfridaytip 
W sezonie wiosna/lato 2017 nosimy ubrania z haftami! Jeansy z naszywkami, torebki i koszule z florystycznymi motywami w folkowym stylu, haftowane spódnice i koronki. 

Ja, co w sumie do mnie niepodobne, wybrałam luźne spodnie typu boyfriend, które wbrew zasadom stylistek, połączyłam ze swetrem oversize, płaskimi botkami i płaszczem o prostym kroju, bez wcięć. 



| płaszcz / coat: PAN TU NIE STAŁ (spójrz) | okulary / sunglasses: QUAY OF AUSTRALIA | szal / scarf: MNISHKHA (dostępny tutaj) | sweter / sweater: SECOND HAND | jeans: MARKS & SPENCER | 
| buty / shoes: KICKERS | torebka / bag: PRZYWARA-STRZAŁKA (zobacz) |

Dajcie znać, co myślicie o poznawianiu świata marek przez pryzmat Casual Friday :)

Podziel się:

1 komentarz :

Dzięki za komentarze!
W razie pytań pisz: contact@fashionbranding.pl

 
Copyright © Fashion Branding - bringing meaning to fashion. Designed by OddThemes