ŁADNE RZECZY #13

Po krótkiej przerwie wracam do Was nie inaczej, a z kilkoma Ładnymi Rzeczami. Jest trochę wypoczynkowej mody, dźwięków miasta, a także 2 przykłady kampanii społecznych, które oprócz korzyści dla potrzebujących są też korzystne dla udzielających pomocy. A na koniec wisienka na torcie, czyli na co mężczyźnie potrzebne jest 26 minut. 



Kolekcja wypoczynkowa Pan Tu Nie Stał to przykład na dobrze dopracowaną markę nie tylko pod względem produktu, ale też komunikacji (co mnie osobiście najbardziej urzeka). Nawiązanie do nieco staromodnych słów, retro design i dobra jakość wykonania + traktowanie z przymrużeniem oka czasu PRLu kupuję w całości! Ostatnio powstała też linia ubrań dla Młokosów. Całą sesję wizerunkową możecie zobaczyć TUTAJ.
Występują: Weronika, Karolina (Mango Models), Wojtek (Panda Models)
Fryzury: Filomena Frydel
Make up: Gosia Waluś
Stylizacje: Paulina Połoz
Lokacja: Ogródek działkowy rodziców Maćka w Kopance pod Łodzią

THALYS TRAINS SOUND OF THE CITY
Uwielbiam, kiedy ktoś prostą metodą robi coś niestandardowego. Kiedy zadaje sobie trud, aby dotrzeć do głębi jakiegoś problemu/kwestii i spojrzeć na nie z innej perspektywy, a potem przełożyć na komunikację. Dlatego też zrealizowana przez agencję Rosapark kampania wykorzystująca ambient* Thalys Trains Sound of the City od razu wzbudziła moją pozytywną reakcję. W 3 punktach w Antwerpii postawiono interaktywne billboardy, w których można było usłyszeć 1000 dźwięków miasta. W ten sposób przewoźnik kolejowy Thalys chciał przekonać ludzi do podróżowania pociągiem. Sprawdźcie sami jaką melodią jest Paryż, Amsterdam i Bruksela!


Agencja reklamowa: Rosapark, Paris, France
Dyrektorzy kreatywni Mark Forgan, Jamie Standen
Dyrektor artystyczny Olivier Lafaysse
Copywriter: Lucile Briotet
Współtwórcy Jean François Sacco, Jean Patrick Chiquiar, Gilles Fichteberg
Dyrektor zarządzający Delphine Drutel
Account Manager: Camille Hemet
Producent dźwięku Matthieu Sibony / Schmooze
Miksowanie dźwięku: Sylvain Rety / Schmooze
Case Director: Vincent Rodella
Produkcja: Birth
Producent: Hugo Birth
Opublikowano: kwiecień 2015

*ambient polega na wykorzystaniu znanej i dostępnej powszechnie przestrzeni w celu innym niż dotychczas jej używano. Bazą jest niestandardowa koncepcja na aranżację danego pomysłu do konkretnych narzędzi i kanałów marketingowych i PR-owych. Celem reklamy ambientowej jest wywołanie zaskoczenia (pozytywnego) i spowodowanie, że o danej marce czy idei zacznie się mówić. Ambientu nie da się powtórzyć - to co już gdzieś było nie spełnia warunku zaskoczenia. 

PHOTOS FOR LIFE
Prywatnie większość z nas korzysta raczej z darmowych stocków albo robi zdjęcia we własnym zakresie. Ale już w pracy wykupujemy pakiety na Fotolii, Shutterstocku czy innym banku zdjęć (gdzie umówmy się, dotarcie do naprawdę świetnej jakości niekiczowatej i nie przypominającej stocka fotografii zajmuje dużo czasu). Fundacja Rak'n'Roll we współpracy z ShootMe, Flash Press Media i przy wsparciu promocyjnym Hypermedia linked by Isobar, Lubię to linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Posterscope stworzyła Photos for life: taki zbiór zdjęć, gdzie możemy dostać f-a-n-t-a-s-t-y-c-z-n-e lifestylowe obrazy. Ich bohaterami są ludzie, którzy pokonali chorobę albo ciągle jeszcze się z nią zmagają. Nie wiem czy wiecie (ja nie wiedziałam), że aż 60% chorych wygrywa walkę z rakiem! 
Dochód ze sprzedaży zdjęć w całości przeznaczony jest na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem. 


LISTEN FOR SYRIA
informacja prasowa 
Wojna w Syrii zmusiła niemal 8 milionów ludzi do opuszczenia swoich domów i poszukiwania schronienia na terenie własnego kraju. Prawie 4 miliony z nich to dzieci. Obecnie żyją one na terenach dotkniętych wojną, zapominanie przez społeczność międzynarodową. Ich codzienność skupia się na walce o przetrwanie.
Jednocześnie na Spotify są 4 mln piosenek, których nikt nigdy nie usłyszał. We współpracy z platformą Forgotify, która gromadzi te utwory, powstał pierwszy na świecie serwis, w którym poprzez słuchanie zapomnianych piosenek można pomóc tym, o których zapomniał cały świat. Wszystko co należy zrobić, to wejść na stronę i za dowolną kwotę uzyskać dostęp do losowej piosenki z zerową liczbą odsłuchań. Wysłuchany utwór otrzyma nowe życie, a za zebrane w ten sposób fundusze Polska Akcja Humanitarna dostarczy mąkę do syryjskich piekarni, Żeby zaspokoić zapotrzebowanie na chleb dla 100 osób potrzeba 30 kg mąki wartej 25 zł. By przetransportować mąkę do Syrii konieczny jest zakup 25 ton. Dzięki temu współpracujące z PAH piekarnie są w stanie wyprodukować chleb, do którego dostęp przez miesiąc ma 75 000 osób. TUTAJ możecie znaleźć swoją piosenkę, której nikt wcześniej przed Wami nie słyszał. 

MĘŻCZYZNA W ŚWIECIE MODY
Na koniec jeszcze mój tekst o tym, na co mężczyźnie potrzebne jest 26 minut. Parę słów o Informal Sounds Levi'sa, Nike Mag, Ikonach Kultury Bytomia, a do tego wszystkiego komentarz Ekskluzywnego Menela, Całość przeczytacie na Fashion PR Talks: TUTAJ


Udanego weekendu i nadchodzącego nowego tygodnia!

P.S. Jeśli jesteście we Wrocławiu, to może zainteresuje Was Ręki Dzieła Fest, dzieje się w Przejściu Żelaźniczym w ten weekend :)

Podziel się:

11 komentarzy :

Dzięki za komentarze!
W razie pytań pisz: contact@fashionbranding.pl

 
Copyright © Fashion Branding - bringing meaning to fashion. Designed by OddThemes