Bańki mydlane - soap bubbles

Któż z nas w dzieciństwie nie ulegał szaleństwu baniek mydlanych? Chyba nie ma takiej osoby! Na pomysł użycia ich do zdjęć wpadła autorka tych, które zaraz zobaczycie, czyli Ewahttp://rykoszetka.blogspot.com/ , tutaj macie też Jej stronę na facebook'u - Rykoszetem Photography :) Znajdziecie tam inne sesje z wrocławskimi blogerkami (i nie tylko!) Ale ale, dość pisania, czas na efekty pracowitego (wiecie, wcześniej "sesje" na bloga były okazyjne - a to przy spacerze, a to wycieczka, czy nawet zwykłe wyjście na zakupy, a tu pierwszy raz "poważne" umówienie się specjalnie na zdjęcia - więc trzeba się było trochę przyzwyczaić :D następnym razem postaram się chociaż jakoś umalować - bo na owych zdjęciach poniżej uświadczyłam jedynie tusz do rzęs :D ), bardzo przyjemnego popołudnia w scenerii Hali Stuleci - Parku Szczytnickiego :) Z góry uprzedzam, że będzie dużo zdjęć, nie umiałam się zdecydować które wybrać!

Mina zdziwiona - co to sesja? :D



















gif maker
gif maker

Dzięki Ewa! :)

Aaach! Jeszcze ubrania ;)

Top - Cache Cache
Spódnica/skirt - Cubus
Torebka/bag - Esprit
Buty/shoes - Forever18
Pierścionek/ring - Aldo
Zegarek/watch - prezent/gift
Kolczyki/earrings - Orsay

A już niedługo będę miała dla Was zdjęcia ciasta i oczywiście przepis!

Podziel się:

48 komentarzy :

  1. Tez mam ochote zrobic sobie zdjecia z bankami mydlanymi :D
    Spodniczka jest bardzo ladna i podoba mi sie, jak ja polaczylas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazka na modelkę! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to brzmi jak peerelowski marketing Kasia :D kobiety na traktory! :D

      Usuń
  3. Oh, to ta pamiętna bluzka ;) Kasiu, jestes przesliczną kobietą. Zaprezentowałaś się na tych zdjęciach niezwykle wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nic a jednak - prosto i wygodnie a mimo to efekt zachwyca , brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute photos!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza stylizacja, słodko cukierkowa ;) Nie mogę wyjść z zachwytu, bede zaglądac częściej ;))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w Twojej torbie! jest cudna! oddawaj ją natychmiast:P

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowcie szczupła dziewczyną i wszystko na Tobie świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no właśnie mimo, że szczupła to nie wszystko dobrze wygląda, czasami trzeba kosteczki schować ;)

      Usuń
  9. znajdujesz coś w tej olbrzymiej torebce! jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom da się wszystko znaleźć - a może to kwestia przyzwyczajenia do dużych toreb :D

      Usuń
  10. sliczna sesja :)
    z bankami wyglada bajecznie ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygladasz , a spodniczke mam podobną, tylko ze niebieska :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódnica ;3

    pozdrawiam , kama . ;)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) pomysł z bańkami rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wyglądasz;) zakochałam się w tej Twojej spódniczce;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza stylizacja, a zdjęcia przepiękne ! :) Ogólnie cały wpis bardzo przemyślany, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki dziewczyny za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  17. niezwykle romantyczna i śliczna stylizacja! piekna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome look and great blog dear:D

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie musisz sie malowac, wyszlas pieknie na tych zdjeciach- dobra modelka i swietny fotograf.
    Pomysl z bankami- fantastyczny, zdjecia sa bardzo 'romantyczne' :)
    I masz piekna spodnice na sobie.
    W ogole baardzo podobaja mi sie te zdjecia <3 tez bym chciala taka sesje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja, spódnica i torba MEGA! Pięknie wyglądasz!
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uroczy zegarek!! zakochalam sie w nim!:) i ta spódniczka..
    świetny blog, na pewno bede wpadac czesto:) pozdrawiam i oczywiscie obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Piękna spódniczka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem chyba ślepa, ale dopiero teraz widzę jakaś Ty szczuplutka! :) spódniczka jest piękna i świetnie połączyłaś ją w codzienny, miejski zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to znaczy, że się dobrze maskowałam i moje wysiłki nadania sobie kształtów tu i ówdzie nie poszły na marne :D dzięki! :)

      Usuń
  24. verry nice outfit!I love your ring and skirt!X

    OdpowiedzUsuń
  25. cuudna biżuteria i urocza spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochana w tej spódniczce <3
    http://mmaaggddaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo spodobał mi się zegarek, nie widziałam jeszcze takiego - prosty, a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja za lakierami z Golden Rose nie za specjalnie przepadam chociaż trafiło się kilka perełek z tejże właśnie firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie,wszystko pięknie połączone i idealnie dopasowane do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piknie wyglądasz! zdjęcia super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna spódnica. i kocham bańki :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy blog

    zapraszam do mnie, jeśli chcesz otrzymać kosmetkui do wypróbowania zapoznaj sie z shinnybox u mnie na blogu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica i pierścionek - obłędne! Ale zegarek bardzo oryginalny. ;)

    chętnie zaobserwuję Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna torba i spódnica :) ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. SUPER BLOG!FAJNE ISPIRACJE:)LUDZIE ROBIĄ NA PRAWDE KAWĄŁ ROBOTY BLOGUJĄC,JEST WAS CORAZ WIĘCEJ,SUPER ŻE TY TEŻ JESTEŚ JEDNĄ Z NAS;)
    ZAPRASZAM DO MNIE:)NOWY WYGLĄD BLOGA,NOWE POSTY!
    DODAJEMY?JA NA PEWNO!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy stój ! :) Lubię takie . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne dodatki! piersionek jest mega interesujacy ale najbardziej przypadl mi do gusty ten delikatny zegarek

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ukradnę Ci tą spódniczkę;)
    Śliczna jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. This artіcle offеrs сlear idea in favor of the new usеrs οf blogging,
    thаt really hοω tо do running a blog.



    Visit mу ωeb-site - kredyt bez bik pod zastaw domu

    OdpowiedzUsuń
  41. Hola! I've been following your website for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx! Just wanted to say keep up the excellent job!

    Have a look at my web site - pożyczki bez bik cała polska

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze!
W razie pytań pisz: contact@fashionbranding.pl

 
Copyright © Fashion Branding - bringing meaning to fashion. Designed by OddThemes